Subject: RE: Transpordiameti volitus
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Feb 2025 16:02:47 +0200

Tere,

Palun registreerida tööülesanne:

Tartu maakond Kambja vald Reola küla Matsi tee ristumiskoha nõuete
küsimine

Taotlejaks on:

Est optimum OÜ

Vilja Ilves

Tel: 5239107

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Joosep Kaur <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 26, 2025 3:55 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Cc: EWW - Viljar <[email-masked]>
Subject: RE: Transpordiameti volitus

Tere,

Saadan täpsustused küsimustele järgnevalt:

1.	Kas Masti tee puhul kohalik omavalitsus ei väljasta tee
ümberehitamiseks projekteerimistingimusi ning projekteerimistingimuste

eelnõu faasis ei kaasa Transpordiametit riigitee ristumiskoha nõuete
küsimiseks?

Maaüksusel on kehtiv detailplaneering. Kehtiva detailplaneeringu
olemasolul Kambja Vallavalitsus täiendavaid projekteerimistingimusi ei
väljasta (projekteerimiste aluseks ongi kehtiv detailplaneering.

2.	Kui omavalitsus ei väljasta antud tegevuseks
projekteerimistingimusi, siis kas me võime väljastada Masti tee ristmiku
ümber ehitamiseks

nõuded otse Kaseaugu (tunnus 94901:009:0296 )kinnistu omanikule?

Juhime tähelepanu - peale projekteerimist riigitee ristmiku
ümberehitamiseks peame me kooskõlastatud projekti alusel sõlmima
ristumiskoha

ehitamise lepingu kas kinnistu omanikuga või tema volitatud esindajaga.

Kuna planeering on koostatud huvitatud isiku soovil, siis on
planeeringuala realiseerimise kohutus huvitatud isikul, kes teostab kõik
vajalikud projekteerimistööd kui ka ehitustööd. Võite Masti tee ristmiku
ümber ehitamiseks nõuded väljastada otse huvitatud isikule (Kaseaugu
kinnistu omanik).

Kambja Vallavalitsusel on kaalumisel volituse andmine huvitatud isikule
ristumiskoha ehitamise lepingu (projekteerimine, ehitamine, rahastamine
vms) sõlmimiseks. Kambja Vallavalitsuse volituse andmine selgub lähiajal.

Lugupidamisega

JOOSEP KAUR

teedespetsialist

Kambja Vallavalitsus

(+372) 53029187

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 18, 2025 3:37 PM
To: Joosep Kaur <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: EWW - Viljar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Transpordiameti volitus

Tere,

Masti tee (tee nr 9490438) puhul on tegemist munitsipaalomandis oleva
avaliku teega.

Transpordiamet ei saa kaasata kohalikku omavalitsust munitsipaalomandis
oleva tee projekteerimistingimuste menetlusse.

Saame väljastada riigitee ristumiskoha ümberehitamiseks nõuded ning seda
kas kinnistu omanikule või tema volitatud esindajale.

Kuna tegemist on munitsipaalomandis oleva avaliku teega, siis soovime
täpsustada järgmist:

3.	kas Masti tee puhul kohalik omavalitsus ei väljasta tee
ümberehitamiseks projekteerimistingimusi ning projekteerimistingimuste

eelnõu faasis ei kaasa Transpordiametit riigitee ristumiskoha nõuete
küsimiseks?

4.	Kui omavalitsus ei väljasta antud tegevuseks
projekteerimistingimusi, siis kas me võime väljastada Masti tee ristmiku
ümber ehitamiseks

nõuded otse Kaseaugu (tunnus 94901:009:0296 )kinnistu omanikule?

Juhime tähelepanu - peale projekteerimist riigitee ristmiku
ümberehitamiseks peame me kooskõlastatud projekti alusel sõlmima
ristumiskoha

ehitamise lepingu kas kinnistu omanikuga või tema volitatud esindajaga.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: EWW - Viljar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 31, 2025 7:16 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: Ed: Transpordiameti volitus

Tere,

Suhtlesime Teiega seoses Kambja vallas asuva mahasõidu
projekteerimistingimuste väljastamise osas. Nüüd oleme siis jõudnud
sellisesse olukorda, et palume Teil tutvuda valla poolt meile saadetud
kirjaga, mis puudutab siis meile kui huvitatud isikule
projekteerimistingimuste väljastamist. Palun kujundage seisukoht ja anname
teada, et oleme jätkuvalt huvitatud projekteerimistingimuste saamisest ja
soovime asjaga edasi liikuda.

Kõike paremat,

Viljar Ilves

5239107

Saatja: Joosep Kaur <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Saatmisaeg: kolmapäev, 22. jaanuar 2025 16:07
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: RE: Transpordiameti volitus

Tere,

Anname teada, et Kambja Vallavalitsus sellist volitust ei väljasta. Saate
taotluse ära esitada ja Transpordiamet kaasab ise Vallavalitsust Masti tee
(28301:001:0881) kinnistul asuva mahasõidu projekteerimise tingimuste
menetlusel.

Lugupidamisega

JOOSEP KAUR

teedespetsialist

Kambja Vallavalitsus

(+372) 53029187

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Kambja Vallavalitsus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, January 20, 2025 10:02 AM
To: Ülo Plakso < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
Joosep Kaur < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: FW: Transpordiameti volitus

From: EWW - Viljar < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, January 15, 2025 9:28 PM
To: Kambja Vallavalitsus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Transpordiameti volitus

Tere.

Käesolevaga palume Est optimum OÜ-le Kaseaugu ( 94901:009:0296) maaüksuse
detailplaneeringu kohaste tegevuste elluviimiseks Kambja valla poolt
volitust Transpordiametilt projekteerimistingimuste taotlemiseks Masti tee
(28301:001:0881) kinnistul asuva mahasõidu jaoks.

Lugupidamisega,

Viljar Ilves

Est optimum OÜ

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.